HVEM ER SARRA? Sarra er en ung kvinde på 27 år, der kæmper med at balancere ansvaret ved at være Redeleder og Dronningerytter op mod sine egne følelser og behov. Hun giver indtryk af at være en særdeles hårdtslående kvinde, til tider kynisk, men dog ganske retfærdig anlagt. Der er altid mange bolde i luften, og Sarra kan være ekstremt effektiv på kort tid - hvilket måske er grunden til, at folk misfortolker hendes travlhed som ligegyldighed.
HVILKE RELATIONER SØGER SARRA? Sarra søger alle slags relationer! Det kunne være fedt med nogle barndomsvenner- eller bekendte fra Siraly Rede, evt. nogle fosterbørn, som hun er opvokset sammen med, og som derfor kender hende godt? Relationer fra Bellock Rede og de andre Borge er også mere velkomne! Som Redeleder og Rytter har Sarra mange relationer! Her er både plads til mænd og kvinder!
Derudover søger jeg mere specifikt:
- Sarras far: Der er ikke som sådan nogle krav til ham, overhovedet. I Sarras baggrundshistorie figurerer en ældre Dragerytter, som har fungeret som hendes Mentor, og jeg overvejer lidt, at det skal være hendes far; men uden, at hun ved det.
- Kærlighed: Her søger jeg specifikt 2 mænd - én, som Sarra har kendt i mange år, som hun nærer varme følelser for og derfor indgår i et forhold med. Dette ender naturligvis ikke lykkeligt, da der kommer en anden mand ind i billedet: For når N'Lessa, Sarras Dronningedrage, kommer i brunst og kaster sin kærlighed på en Bronzedrage, så kaster Sarra samtidig sin kærlighed på dens Rytter(mere eller mindre ufrivilligt). Det kunne være fedt, hvis Sarra på forhånd kender denne Rytter, og at de måske i virkeligheden ikke kan udstå hinanden?
- Alt, der kan give spil!: Jeg er åben for alle forslag, uanset hvor usandsynlige og umulige, de synes! Jeg ELSKER drama, og mine karakterer skal lide mest muligt!